Afmelding af nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Loyalty Insight

Kundeloyalitet...

Vi har alle kunder, uansat hvilken organisationstype vi tilhører. Private virksomheder, offentlige myndigheder, foreninger. Vi lever i et eller andet omfang alle af at betjene andre - skabe værdi for andre. Og disse andre, som (mere eller mindre) velvilligt betaler os for det, ér vores kunder.

god og dårlig indtjening...

Fundamentet i enhver organisation står på 4 bærende søjler (læs mere her...), og den vigtigste af disse er i vores terminologi Kunderne. Ingen kunder, ingen andre ting.

Kunder kommer og går - relationer består. Hos Loyalty Insight tror vi på, at jo stærkere relationer, man får skabt til en stadig større andel af sine kunder, jo stærkere bliver organisationens fundament, og jo stærkere står organisationen rustet til sit udviklingsarbejde. Derfor er det så vigtigt, at kunder og kundeindsigt er et fokusområde hele vejen rundt i organisationen.

Vi er overbeviste om, at den stærke relation mellem kunde og organisation er der, hvor guldet skabes. Med Loyalty Insight's kundefeedbacksystem - Loyalty FeedbackTM- er grobunden lagt til, at du kan styrke dine kunderelationer, øge andelen af loyale kunder og dermed styrke dit vækstpotentiale.


Tilbage til toppen