Afmelding af nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Loyalty Insight

Loyalty FeedbackTM...

Loyalty FeedbackTM er vores metode/produkt til hurtigt, nemt og effektivt at indsamle og strukturere din kundefeedback. Loyalty Feedback findes i 3 forskellige udgaver:

Kendetegnet for alle Loyalty FeedbackTM produkterne er:

  • At dine kunder - enten via mail, telefon eller direkte på en skærm - umiddelbart efter, at de har været i kontakt med dig, får stillet det"ultimative spørgsmål" suppleret med det åbne spørgsmål: "Uddyb venligst hvorfor du svarede X på anbefalelsesspørgsmålet".
  • At du får udarbejdet en overordnet Loyalitetsscore (LS) for din organisation med mulighed for segmentering på valgfrie baggrundsvariabler.
  • At du får input til, hvor og hvordan du kan udvikle din organisation mest hensigtsmæssigt
  • At du modtager "Early Warnings", når kunder svarer 0 - 6 på "det ultimative spørgsmål" (læs mere...).

god og dårlig indtjening...

 


Tilbage til toppen
Content

Demoer

Se en kort præsentation af hvordan du kan filterer på dine kundesegmenter i vores kundefeedbacksystem.

Klik her for at se præsentation...

På demo-siden har du mulighed for at prøve nogle eksempler på spørgeskemaer, som indgår i Loyalty Feedback løsningerne.

Klik her for at komme videre til demo siden...