Om Loyalty camping
Styrk din gæsteloyalitet
– og øg din indtjening gennem en øget andel af gæster, der er parat til at anbefale jer til andre campister
Med Loyalty Camping får du nemt overblik over dine gæsters oplevelser hos dig.
Kom hurtigt i gang med:
- Automatisk og målrettet gæstefeedback
- Nem og enkel opstart
- Overskuelig rapportering
- Standardiseret evalueringsskema på 3 sprog (DK, DE, EN)
Ingen opstartsgebyr, ingen binding
Feedbacken kan præsenteres på en lang række forskellige niveauer, og den individuelle feedback fra kunderne kan sendes direkte til de relevante ledere og medarbejdere
Med en Loyalty Feedback Camping løsning gør I kundefokusering til en helt naturlig del af jeres organisationskultur med en stigende kundetilfredshed til følge.
Loyalty Feedback løsningen er et skalerbart kundefeedbacksystem byggende på 2-spørgsmålsteknikken (et lukket skalaspørgsmål suppleret med et åbent spørgsmål) med mulighed for at tilføje en række supplerende spørgsmål målrettet den aktuelle kontaktsituation.
Med det lukkede skalaspørgsmål – I hvor høj grad vil du anbefale os… – får vi opdelt dine kunder i de 3 kundetyper: Anbefalere, Passive og Bagtalere, og vi kan på baggrund af disse segmenter løbende beregne din Loyalitetsscore (LS). Et enkelt, men særdeles anvendeligt nøgletal (KPI), der præcist udtrykker, hvor stærk en relation, du har til dine kunder. Et nøgletal der kan nedbrydes i forskellige segmenter afhængig af din organisation og bruges både som benchmarking- og udviklingsmål.