Loyalty Hotels

Vil du vide mere om Loyalty Feedback? 

Om Loyalty Hotels

Et ledelses- og udviklingsværktøj byggende på NPS-tankegangen til indsamling af kundefeedback og gøre Jer klogere på hvorfor Jeres gæster vælger netop Jer når de booker overnatninger

” Vi har fået et helt andet overblik over vore styrker og svagheder fordi vi kontinuerligt sender feedback skemaer til vores gæster. Vi har nu mulighed for at gribe ind og række ud til de af vores gæster som måske er uheldige med en dårlig oplevelse og vi kan fokusere på at se fremad og hele tiden blive dygtigere til det vi brænder for – vores gæster”            

                                                                                                                                      Kundeudtalelse hotelejer 

 

Med Loyalty Hotels lægges grobunden til, at du kan styrke relationen til dine gæster og øge andelen af loyale kunder.  Du styrker dermed ikke alene jeres udvikling, men også andelen af gæster der anbefaler jer til andre. 

Loyalty Hotels er en skræddersyet løsning til dig der arbejder indenfor

  • Hoteller
  • Bed and Breakfasts
  • Camping
  • Overnatninger

Løsningen er skabt til dig der vil udvikle dig og dit team på en nem og overskuelig måde.

 

Feedbacken fra de automatiserede spørgeskemaer kan præsenteres på en lang række forskellige niveauer:

  • Ledelsesniveau
  • Afdelingsniveau
  • Medarbejderniveau

Den individuelle feedback fra kunderne sendes direkte til de relevante ledere og medarbejdere og de får derfor mulighed for at reagere her og nu på en eventuel negativ feedback. Vi kalder det Early Warning.

Med en Loyalty Hotels løsning gør I det at fokusere på kunderne til en helt naturlig del af jeres organisationskultur med en stigende kundetilfredshed til følge. Medarbejdere engagerer sig i deres løbende score og hos mange af vores kunder oplever at medarbejdere tager mere ejerskab over netop den gode kundeoplevelse. Det skaber stærke relationer. 

Loyalty Hotels løsningen er et skalerbart kundefeedbacksystem som bygger på 2-spørgsmålsteknikken.Et lukket skala spørgsmål suppleret med et åbent spørgsmål. Det giver mulighed for at tilføje en række supplerende spørgsmål målrettet det aktuelle produkt i ønsker feedback på. Det kunne være:

  • Wellness ophold
  • Weekendophold
  • Enkelt overnatninger
  • Restaurant besøg mm.  

Med det lukkede skalaspørgsmål – I hvor høj grad vil du anbefale os… – får vi opdelt dine kunder i de 3 kundetyper: 

  • Anbefalere
  • Passive 
  • Bagtalere

På den baggrund kan vi løbende beregne din Loyalitetsscore (LS). Et enkelt, men særdeles anvendeligt nøgletal (KPI), der præcist udtrykker, hvor stærk en relation, du har til dine kunder.

Loyaltiinsightdsahboard